úterý 26. srpna 2008

Fotky dneska nebudou...

páč prší, na střechu se nedostaneme, čili jsme v knihovně a tady ty fotky nemáme. Takže až zítra :)
No a ono mě tak napadá, že ani blog moc dlouhej nebude, páčto musíme rychle odejít do hospody.
Takže se všichni mějte krásně a taky si jedno dejte :)
Jo snad mě napadá jen jedna věc, jak jsem psal, že bydlíme s tím magorem co mi nabízel kanadskou nevěstu... tak už s ním, nebydlíme, jelikož byl z našeho útulnýho příbytku vyhozenej. Prej bral drogy nebo co :)
Tak sportu zdar a zítra se (jako obvykle) těšte na fotky.
MaV

1 komentář:

Mikytáta řekl(a)...

Tak to píšu všechno znova. Nějakým záhadným způsobem jsem to všechno před odesláním smazal (později pochopíte).Takže nejdřív úvod: Zdarec, nevím proč, ale mám pocit, že na Vás Vaší korespondenti kašlou,Vám dochází čím dál častěji baterie v noťasu, nemáte signál, nebo prší a Vaňousovo okénko, aby člověk hledal lupou. Tak přispěju alespoň svojí troškou do mlýna. Právě jsme dovečeřeli (bezvadnou směsku-co dům dal) brambory, cibulku, česnek, papriku, špek, vajíčko a nějaký to koření. Však to znáte. V televizi jde kulový a mamka si u toho lehla. To znamená, že mě za chvilku nebude mít kdo opravovat. Ani červený nedopila. Však já to nějak zvládu. A je to tady! Takže teď už sám jako velkej kluk :-). Tady je teď nádherný babí léto. Před večeří na procházku s Benďou ideální. Hele, ty Vaše fotky a je jedno, jestli jsou to fotky s pohledem na město, nebo fotky dvou postav na kameni v zapadajícím slunci a odrazem v zálivu, nebo video bojujícího pana profesora o život se stříkající pistolí jsou super. Jen houšť a víc. Co ty levý nohy? Nějak to tady Vaším příjezdem do Kanady utichlo. Teď se tady mluví o přemnožený emigraci našich spoluobčanů do Kanady. Nemáta v tom prsty :-) ? Protože už je dopito, je dost hodin a ráno vstávám, zkusím to ještě jednou poslat.Mějte se krásně, užíejte si a se slovy - Jen tak dál chlapci - se loučím. Tady dobrou a u Vás dobrý poledne. Čauvec