neděle 3. srpna 2008

Oprava kol... zase

snad už tam nikdy nebudeme muset jít. Za prvé nás to spravování našich křápů už moc nebaví a za druhé jsme tam dneska něco málo nezplatili... Vaňous duši a já přehazovačku :) Můj plán byl geniální. Starou rozmontovat, potají najít novou a urychleně jí tam přimontovat než si toho někdo všimne... rozmontoval jsem to celkem v pohodě, ale dát tam tu novou... záludná věc, řeknu vám :) Takže jsem se s nima byl ještě nenápadně poradit co by dělali v případě, že by jim čistě teoreticky nešla namontovat řekněme... přehazovačka. Pak jsem si tam vyměnil svoje luxusní zadní kolo s milionem prasklejch drátů, Vaňous si vyměnil duši... jo a vlastě ještě šlohnul plášť :) no a pak jsme fofrem vypadli :)
Jinak jsme dneska odpočívali, upekli si kuřátko, dali si k němu vínečko, večer mrkli ze střechy na další ohňostroj, v NHL postoupili do play-off, napsali blog a šli spát :)
Dobrou noc

Žádné komentáře: