čtvrtek 7. srpna 2008

Hlupák váhá

k dnešnímu dni jsme zatím sesbírali... moment... dvě adresy na zaslání pohledu. My vám radíme dobře, pošlete nám je... pak bude pozdě a bude nás to všechny mrzet, to víte, hlupák váhá :)
Z dnešního natíracího dne bysme jako nejsvětleší okamžik (jako obvykle) vyhlásili pauzu, která se nějakým nedopatřením (jako obvykle) protáhla na téměř dvě hodinky... servíroval se (jako obvykle) lančmít, probírala se nejrůznější témata, Omar dával k dobru historky, ve kterých vyprávěl jak chodil učit zhulenej a nalitej... no zkrátka se dnešní oběd (jako obvykle) vydařil. Prcek opět nepřijel.
Ale zejtra dorazí a přiveze výplatu... a jestli bude malá, tak ho sežeru místo lančmítu.
VO:
Já bych dnešní okýnko věnoval Vaňoustátovi. Přejeme všechno nejlepší k narozeninám!!!Hlavně hodně zdravíčka a štěstíčka. Koukej si užít Katapulty(pro hudební neznalce a nadšence pořadu Eso, je to hudební kapela:-)) a už se těšim až to doma pořádně zapijem, protože "hlupááák vááááhááá" :-)))
MaV

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím mistry natěračského cechu, páč mám teď v práci hluché místo a kolegyně Vyznalová je ke mě otočená zády, tak jsem usoudila, že je ta pravá příležitost tady něco napsat...váš blog navštěvuju s železnou pravidelností a musím říct, že mi to prospívá, např. jsem zjitila, že mám ještě fantazii a tak neváhám a přidávám taky adresu:
Jana Jurková
Kunčice pod Ondřejníkem 642
739 13
Jen tak dál kluci a práci zdar! jdu si uvařit kafčo ;) a budu čekat na pohled

monča řekl(a)...

Ahoj kluci, to zase já narozdíl od Martina vám to slaný moře a pálivý slunce pěkně závidím. No ale my se s Martinem rozcházíme ve více názorech :) Ale adresu máme stejnou, tak i já se připojuju do soutěže, neb chci samozřejmě taky pohled - s pěkným obrázkem.
Monika Bartyzalová
Eliščino nábřeží 319
500 03 Hradec Králové, CZ
Mějte se pěkně, ale to vy se máte, vaše příspěvky stojí stále za to a vždycky se dobře pobavím :-)

Anonymní řekl(a)...

Čau kluci moc děkuji za přání.Budu pozdravovat Oldu a Dědka.Doufám že to přežiju.Tome vořech prošel.Hlásíme se o pohled.Vanˇková Hana Škroupova1126HK50002 mějte se táta