pátek 29. srpna 2008

Kdo lže ten krade

Opět prší, takže nemakáme. Dneska jsme byli celej den zalezlý v posteli :) Jen jsme se odpoledne dopravili do fitka a pak zase do postýlky a střídavě jsme hráli hokej a čuměli na Přátelé :) Nicméně dneska ráno jsem měl srdceryvnej telefonát s prckem, kde jsem mu oznámil, že v práci musíme bohužel skončit dřív, páč nás vykopli z bytu... byl jsem tak přesvědčivej, že jsem tomu sám až uvěřil a když jsem zavěsil, tak Vaňous začal balit :)
Já vim, je mi ze sebe samýho špatně, takhle lhát :( Ale na druhou stranu... v úterý ráno vyrážíme na zasloužený cestování. Hurááááá :)
No a ještě jedna maličkost, přemýšlíme jak pojmenovat náš vůz. Zatím se rozhodujeme mezi Varlem a Zdenálem, takže kdyby vás napadlo něco ještě lepšího, ozvěte se :)
Mějte se, MaV

4 komentáře:

Mikymáma řekl(a)...

Mánička
A oslovovat s láskou a náležitou úctou. To aby vás nikde nevypekla!

Anonymní řekl(a)...

Čau chlapi,

tak ať vám Máňa slouží, ne abyste ji někde utopili;-). Jedna zprávička z Hradce - Záviš se včera oženil - což asi víte, neboť vás zvali taky:-). Účast byla hojná, na hostinu se dostavilo tak 60 lidí, kdo by taky nešel na grilovanou kýtu, pivko, svatební koláčky, dorty, chlebíčky, ...:-). Bohužel když se zábava vlivem alkoholu začínala klasicky zvrhávat, musel jsem už odjet - 3 pita bolest v zádech nepřebily, tak se nedalo nic dělat. Ve skupině mrzáků, abstinentů a doprovodu odjížděl taky Pavel, kterej nemůže momentálně ani pito, Monika, Bára a Biblo, kterej se jen přesunul na svoji alternativní akci:-). Z naší bandy zůstali a zachraňovali naši pověst alkoholiků Štěpán s Ájou, Klára a Petra s Koulí, ale chtěli taky brzy odjíždět, protože Petra dneska odjíždí do Dánska na Erasmus a Štěpán s Ájou do Švýcarska...

Tak se mějte a good luck v cestování:-)
Barty

Anonymní řekl(a)...

Dia
Fotečka Máničky by nebyla?

Anonymní řekl(a)...

Cau chlapi, tak jsem shlédl, co nového v natěračském království, a vypadá to, že si nad tím vším už myjete štětce:) Nebyla by fotka vašeho vozítka? Čtenáři by rádi věděli, co vás má vozit po cestách necestách. Co vše plánujete ve vašem cestovním itineráři?

Užijte si nejhezčí část vašeho pobytu! Peťa Michl