neděle 10. srpna 2008

Smažák párty :)

Hola hombres,
myslím si, že včerejší absence blogu je vysvětlená už samotným názvem. Po třech týdnech naprostého a totálního abstinování jsme včera opět trošku řádili :) Ale tentokrát doma a za levno... o to větší byl bordel. Dokonce přišel i sám velký Omar s chotí... a ukázal nám, jak chlastá pan profesor (s chotí) :) Vypil toho zdaleka nejvíc a svojí hlučností by předstihl i Cartmana v nejlepší formě :) No jinak to znáte, pivo teklo proudem... smažák taky, křičelo se, porušoval se zákaz lezení na střechu, padaly historky a dokonce se hrála koukaná a zvířátka (byli pohužel tací co nechopochopili... Omar, Omar) :) mnooo a páč se nám podařilo získat televizi abysme mohli sledovat olympiádu, tak jsme někdy kolem třetí mrkli na gymnastiku, odborně probrali, zhodnotili a šli spát. Mimochodem, tentokrát jsme slavili narozeniny Omara (opět vymyšlené). No a shrnutí večera? Kocovina jako obvykle, ale útrata podstatně nižší... Překvapení večera? Zatrpklost Krise na konci akce, jelikož si zklamaně uvědomil, že tentokrát to bohužel nebyl on, kdo dělal největší bordel. Dneska jsme se všem spolubydlícím omluvili za hluk, oni to s umělým úsměvem přijali a jede se dál :)
Mimochodem, vyrazili jsme včera na nákupy v duchu Canucks. Vaňous zainvestoval do trika a kšiltovky a já mám dres (loňská kolekce - megasleva). Takže už se těšíme na 5. října, kdy vyrážíme na zápas proti Anahaimu :) Lets go Canucks :)
Takže tak. Pouštím ke slovu kocovináře, pardon, okýnkáře a já jdu strčit kuře do trouby:)
VO:
Tak já sem zjistil, že po kanadským pivu mi není druhej den zrovna nejlíp, takže opěť jako pravej okýnkář mám trochu okno a to je tak asi vsechno co k tomu můžu napsat:-)))
Adios, Mikyna Vaňha
Schválně jestli uhodnete kdo je pan profesor Omar :)
hezký, ne? :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ach ta KOCOVINA to je potvora jak dopadlo to kuře jo a konečně nějaké fotky . Tome jsi si stále podobný to je fain páčo mamča