středa 13. srpna 2008

Pracovní morálka

nám upadá :) Odpočítáváme dny do konce práce a je to horší a horší. Jinak absence včerejšího blogu byla způsobená tím, že nám zase nefunguje net... tak to jen tak na vysvětlenou abyste si zase nemysleli, že jsme byli někde chlastat :) No a co se pracovní morálky týče, tak dneska jsme udělali celkem kulový, ovšem zdaleka to nedosahovalo pracovní morálky včerejší, kdy se mi na pracovišti podařilo dvakrát usnout :)
VO:
Tak já bych jen popsal, jak Miky usnul. Poprvé hned ráno, protože nám prcek nepřivez štětce, takže sme neměli co dělat. Miky se uložil na verandě a v jeho černý mikyně zadělaný od barvy vypadal jak bezdomovec, takže když ho paní domácí probudila, tak jí musel ujistit ať se nebojí, že je malíř:-) Podruhý usnul po obědě s Omarem a co čert nechtěl, znova je probudila paní domácí:-)Omar dělal jako že má ještě minutu a pak mu končí pauza:-) Majitelé si tam musej myslet, že tam jenom chrápem:-)
Taky sme museli trochu pozměnit plány. Surfovat na Vancouver island pojeden až další tejden, páč nebylo žádný místo v kempu, který se jinak musí zajednat rok dopředu. Naštěstí to nějakej ňouma zrušil, takže příští pátek můžem vyrazit sjíždět vlny:-) Takže pro tuhle sobotu jsme vymysleli náhradní plán a to je kayaking na jezeře:-)
Tak já bych ještě podotknul, že zatímco já jsem se po probuzení choval zcela normálně ospale a dlouho jsem na tu paní s opuchlýma očima čuměl a snažil jsem se vzpomenout kde to jsem a proč, tak Omar, který jak už bylo řečeno dělal že má spánek naprosto pod kontrolou, vstal, dopotácel se k žebříku, vylezl na něj a když se pomalu začal probouzet, tak převrátil belík s barvou a udělal na trávníku megaskvrnu. Pan profesor se zachoval jako zkušený, samostatně jednající a myslící dospělý člověk a okamžitě nám to běžel sdělit a zeptat se co má dělat... Omar si radu aby to utřel vyložil po svém a skvrnu rozetřel... čímž jí krásně zdvojnásobil. Ale co, až nasněží, nikdo si toho ani nevšimne :)
z Vancouveru zdraví, Mikeš a Vaňháááá

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dia
Přeju mega vlny a velkou pracovní morálku!