středa 20. srpna 2008

Kajak

Opět jsme tady se svým blogem :)
a opět po jednodenní odmlce, která byla způsobena nepřízní wi-fi signálu, neochotou trávit čas na střeše v dešti a v neposlední řadě litrem a půl vína :)
No a jelikož nepřízeň počasí stále trvá, máme dneska v podstatě volno. V podstatě znamená to, že já jsem si jel na hodinu hrát s powerwasherem (což v jednom není taková zábava, páč není po kom střílet) a zbytek naší výpravy chrápal. Ale odpoledne vyrážíme do sportovního a nákupního centra v Richmondu, kde je možnost zahrát si hokej, případně bowling, zaplavat si a nebo taky nedělat nic. Tak uvidíme pro co se rozhodneme.
Konečně se nám taky dostaly do ruky fotečky ze sobotního kajaku, takže se na konci článku můžete pokochat.
Konec článku, MaV


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Fotky nádhera sluší vám to tam všem Tomšo ohol se pa mamča

Anonymní řekl(a)...

nazdarek....fotecky parada:), jak vam jde sledovani oh? a jak to vubec sleduji v kanade? ja to valim od rana do vecera (bohuzel v praci jen psany on-line),ale neco pred praci a pak vecer zaznamy... ale ted jsem byla u spotakove prilepena jak kdyby to bylo v telce a prozivala jsem to uplne stejne:)...takze jsem byla tak nervozni, ze jsem dneska nic neudelala a zejtra snad budu ¨muset prijit brzo rano abych to vubec stihla:( no a taky jsem se nechala tak unest, ze jsem zarvala na celej kancl ..paneboze!!! a pak mame zlatooooo!!!:) (coz vzhledem k tomu,ze jsem tesne pred koncem zkusebky nevim jestli je uplne vhodny, zvlast kdyz sdilim kacl s vedenim....:) zdravi vase (zatim zamestnana) gabinka:)