pátek 8. srpna 2008

Výplatička č.2 :)

a opět byla tučná... Já teda u přebírání nebyl, takže detailíčky budou v okýnku :) Ještě pár takovejch a budou z nás milionáři... lépe řečeno tisícionáři. No a jestli byl u babiček ráj, tak tam kde děláme teď je ještě větší ráj. Zřejmě nejhodnější lidi z Kanady :)
VO:
Tak jak už bylo naznačeno, tak dneska byla vejplata. Prcek dopředu naznačoval, že to bude o dost míň než minule. Tak sem byl připravenej na něj vystartovat, že nám chyběj hodiny atd... Nejdřív sme řešili jak nás teda vůbec platí, co nám do který vejplaty počítal atd... Pořád opakoval jak sme dobrý, že nás maj zákazníci rádi, že chce aby to tak pokračovalo a při tom pořád držel obálku s šekama. Říkali sme, že jestli dostanem o půlku míň než minule, tak ho na místě zatlučem do země:-)Pak vytáh šek z obálky a já jen čuměl. Bylo tam o dooost víc.Když se ptal jestli to je v pořádku, tak sem s vážnym výrazem řek, že teda celkem jo a v duchu sem se musel držet abych nezařval radostí:-)))
K tomu jak sou super lidi u kterých právě děláme. Dneska sem si trochu natáh směnu do 9 večer. Když sme odjížděli tak mě paní nechtěla pustit, protože je tma a sem unavenej a nemůžu jet 40 minut na kole, takže si dám kolo k ní do auta a odveze mě.Musel sem jít celkem dlouho vysvětlovat, že to fakt není nutný a že v pohodě dojedu. Pak mi chtěla uvařit večeři a dokonce nechat i přespat a to nepočítám, že nás každej den zásobuje pitím, ovocem a zmrzlinou. Dokonce máme povoleno brát si věci z ledničky:-)
MaV

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak to vám moc přeji a kde je to okýnko Tome hrome jo a napište recept na tu dobrou limču at mám do sbírky tak pracujte dál at se vám to vše vyplatí a splní pa mamča a ten pohled at je ten nejkrásnější čus

Mikymáma řekl(a)...

Ahoj z Caorle,
mame tu hic, more je teple jako kafe, vecer chodime na toceny Staropramen, dnes byla Aquafolie, pribyla nova atrakce, tatka z ni byl u vytrzeni, vice na fotkach.
Mejte se a opatrujte.
Vsichni vas pozdravuji.