pátek 22. srpna 2008

Sežer co můžeš :)

Ahoj, dneska jenom velice, velice krátce, páč za chvilinku vyrážíme na dva až tři dny někam... Ani pořádně nevíme kam, ale zabalíme plnou polní a jdeme otestovat naše cestovní vybavení. Takže teď pár dní blog nečekejte. A pokud nás sežere medvěd, tak ho nečekejte už nikdy :)
No jinak jak jsme nevěděli pro co se máme rozhodnout (hokej, bowling...) tak nakonec zvítězila varianta návštěvy japonské restaurace, kde jsme za dvacku mohli žrát a žrát až do totálního žracího vyčerpání. Takhle plný už jsme dlouho nebyli. Sushi, chobotnice, mušle, krabi, žebírka, kuřátka... no prostě všechno a od všeho strašně moc :)
Teď jen malá zmínka o tom, že se náš spolubydlící kolektiv rozrostl o další dva divný lidi. Ten první vypadal divně už od začátku, když nám oznámil, že se rozvádí a momentálně prchá a schovává se přad manželkou. Ovšem teď je v pohodě. Zatímco ten druhej vypadal od začátku v pohodě, ale teď je divnej. Včera mi nabízel, že by mi mohl sehnat nějakou Kanaďanku, která by si mě vzala, mně by byl přiznanej trvalej pobyt a já bych se nemusel vracet domů... Snad jen pro upřesnění podotknu, že jsem se ho na takovou možnost vůbec neptal :)
No nic, já už budu muset končit protože mi za hodinu jede co?
Mějte se, MaV


žerem a žerem až na stole nezbyde nic... Takhle vypadal stůl po posledním 4. žracím, kole
účet...
(Pro příznivce seriálu Přátelé: Proč se tomu říká účet, proč ne třeba úlet :) )

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Srandičky,srandičky ale vím,že jsi schopen provést kontakt s těmi chundeláči,aby bylo co psát.
Slibuju ti,že když se vrátíš v pořádku,tak tě vezmu do Dvora vlakem na hnědý i lední.
Přeci jenom !:Ty bágly se položí na zem a pokračujete po cestě.Neotáčejte se a nedívejte se mu do očí.
PS začněte jíst českou kuchař.BaD

Anonymní řekl(a)...

Ahojte,

ja som odkaz na Pratele nepochopila :(...aaale naopak ste mi pripomenuli nedavnu (teda davnu, ale mnou nedavno videnou :)) cast Simpsonů, kde Homer sel do rybarske restaurace na akci "sněz, co můžeš" a pak se soudil s tym kapitanom, ze ho odtial vyhodil, ked zjedol asi tunu musli, krevet a ryb...a nakonec sa mimosudne vyrovnali tak, ze Homer mohol jest co chcel a zaroven sluzil ako atrakce pre turistov :))

pa baru