středa 27. srpna 2008

Máme auto :)

Zdravíme všechny čtenáře a slibujeme, že dneska to bude velký a dlouhý a budou i fotky. To by snad leda musela dojít baterka nebo začít pršet...
a taky bude dneska megaokno. Okýnkář se na to teší už od rána a chce všem svým fanynkám a fanouškům vynahradit dlouhotrvající absenci:)
A taky bude na konci jedna velice překvapující zpráva :)
No ale teď už pěkně k dnešnímu dni. Joo, mimochodem jsme se včera pěkně rozstřelili za rekordně nízkou sumu :) No ale k dnešku...
Jak sám nadpis napovídá, tak jsme ode dneška automotoristi. 20 let stará Mazda 323 teď říká pane nám :) A jak jsme si tuhle nádheru pořídili? Měli jsme dneska den volna a tak jsme se po ranním překonání kocoviny rozdělili a zatímco Vaňous byl jmenován manažerem cestování a šel do knihovny plánovat cestu, tak já jsem jel s šíleným bolehlavem do města koupit auto :) Plán byl jasnej, za co nejmíň peněz co nejlepší vozidlo... Po prolezení miliardy autobazarů se výběr zúžil na dva favority. Dodávka Chrysler za litra s prázdnejma pneumatikama a Mazda 323 za 800. Ovšem po zjištění spotřeby dodávky byla tato ze seznamu rázně vyškrtnuta a já jsem jel očumovat mazdu. Osobně si myslim, že jsem pana majitele pěkně sral. Byl jsem zcela evidentně nejmenší kšeft, kterej tam za poslední dobu měl, ale zato jsem ho nejvíc otravoval s debilníma otázkama. Předstíral jsem totiž že tomu děsně rozumim, otevřel jsem motor, zaujatě ho pozoroval, se vším tam hejbal, do všeho ťukal, všechno otevřel a zase zavřel a tak dále a tak dále a chtěl po něm aby mi zaručil, že je to spolehlivý auto, aby všechno dolil, vylil, zkontroloval, utáhnul, vyměnil atd :) Já osobně jsem zkontroloval, že klakson troubí, světla svítí a stěrače stírají a pak jsem se s nim ještě domluvil, že pokud mu ho tam přivezeme celý a nerozbitý, tak ho od nás zase koupí zpátky. No a pak jsem mu řekl, že si to ještě rozmyslim a jel jsem sdělit informace Vaňousovi :) Jeli jsme to ještě jednou omrknout no a teď už se nám naše mazdička vyhřívá za baráčkem :)
VO:
Tak po dlouhý době se zase hlásim s okýnkem. Sice na me zase prší, ale dneska už musim napsat. Vrátim se ještě k práci s prckem. Byl sem poslanej na speciální práci na barák jedný paní, která byla hrozně náročná a jednoduše při prvnim domu, co sme jí natírali pěkně vysírala:-)Tentokrát to byl její vlastní palác, kterej byl dokonce hlídanej ochrankou. Měl sem tam natřít 6 dveří a 2 okna. Prcek mi na to dokonce koupil speciální štetku a že mi s tím pomůže:-) První den mi teda pomoh, když se rozhod válečkem natřít dveře, který totálně sprasil, že bych si je nedal ani na hajzl zevnitř:-) Pak rychle odjel. Druhej den natřel asi 5cm okna a zase radši odjel. Když se vrátil, tak mi zavřel čerstvě natřený dveře, takže sem myslel, že už ho asi přetrhnu. No ale dopadlo to všechno dobře. Paní byla moc spokojená a taky sem si s ní pěkně pokecal o ČR, kde byla po revoluci. S jejím manželem sem probral jaký je nejlepší pivo a protože to jejich nebylo moc dobrý, tak mi druhej den hned hlásil, že mi koupil lahvovou plzínku:-))
K našemu výletu na Sunrisecost.Největší překvapení nás čekalo, když Rich vytáhl svůj stan. Myslim, že byl starší než mi všichni dohromady a taky mechanismus jeho postavení musel vymyslet nějakej blázen. Druhej den sme si vyšlápli k vodopádu a Miky čekal s prstem na spoušti na medvěda:-) Já čekal taky, ale s prstem na slzáku proti méďům, ale žádnej nepřišel.
Taky máme novýho člena naší bandy. Oliver z Novýho Zélandu. Je s ním sranda, v práci skoro nic nedělá, takže je momentálně naladěnej na stejnou vlnu jako my a dokonce hrál v Pánoj prstenů hobita, ale není v tom filmu vidět:-))))) Taky sme pozvaný na Zéland a můžem u něj bydlet v domě na pláži.
Včera sme s ním a Chrisem byli trochu víc popít. Jug za 10 babek a občas nějakej zdarma ze známosti, no nekupte to:-))) A protože nám už pak nejel žádnej bus, tak sme se rozhodli pro stezku odvahy a šli sme Chinatownem ve 2 ráno. Všude samý socky a feťáci, ale když viděli naše dvě nafouklý postavy,neoholený tváře a do toho Miky zařval "ho zabiju" tak se všichni lekli a radši zalezli na kraj chodníku. Já sem taky zařval, ale smíchy, když sem je viděl jak sou najednou posr... až za ušima(některý podle čichu i byli):-)))
K dotazu, co děláme na tý fotce. Tak nepoměřujem, to už máme dávno poměřený:-))) Barty to uhod. Prostě normálně chčijem do moře. Zima byla, ale ne zas taková, takže všechno bylo na svým místě, jak má bejt:-))))
A teď to překvapení. Po dnešním dnu, když sme zjistli, že jestli chcem stihnout všechno co máme v plánu, tak musíme vyrazit dřív. Auto už máme a pracovat se nám už nechce, takže zejtra oznámíme prckoj, že z určitejch důvodů musíme vyrazit dřív a v úterý ráno pofrčíme konečně cestovat. S naším plánem kam, se pochlubíme až příště:-))))




A tady to máte :)
MaV



Testování vařiče :)


My hearth will go on :)
No...
plavba trajektem mezi ostrůvkama byla velice vydařená :)
Richovo stáně...


... se nakonec podařilo postavit :)


Vaňousův osobní národní park
pito :)
pito bylo trošku levnější, čili při otvíríní plechovek došlo párkrát i na nože :)

brod nad vodopádíkem
tady to máte zblízka
a tady z ještě většího blízka :)
nechtělo se do vody... nechtělo :)
...
posádka půjčené lodi
návrat půjčené lodi :)
byl mi přidělen speciální úkol - obracení grilovaných párků v kouři...
ne kecám, prostě se mi stýská :)
přituhuje, přituhuje :)

2 komentáře:

Mikymáma řekl(a)...

Šmarjápano!
Ono to má problémy s kolama, že se tady jeden o ně bojí na jednostopých a oni přijdou s ojetou šunkou!

Tak hlavně opatrně. Stírat, blikat a dávat přednost v jízdě!

Anonymní řekl(a)...

Dia:
Hodně štěstí na vaší pouti :-)