středa 18. června 2008

Bydlíme, Chinatown a pár fotek

Pronajímá to taková střelená hippiesačka, má obchod s divnejma věcma a upozorňovala nás, že ve vedlejších bytech bydlí jeden pošahanej magor, kterej je úplně úchylnej na uklízení a ničeho se nedotkne bez ubrousku, pak jeden ještě víc pošahanej magor, kterej je zase extrémní bordelář (zajímalo by mě jak spolu tyhle dva vycházej) ten je navíc taky magor prostě od přírody, nějakej autista nebo co no a potom tam bydlí máma s dcerou a ta je prej zase šíleně ukecaná... tak jenom abysme věděli :) No ale bylo to levný :) Navíc je to v takový super čtvrti, do který se jede přes Chinatown, o tom vám pak víc napíše Vaňous. Já možná někdy udělám fotku... ale pokud se tady nikdy neobjeví, tak mi tam ukradli foťák. A pokud se tady už nikdy neobjeví ani žádnej příspěvek, tak nejen že mi tam ukradli foťák, ale taky všechno ostatní, zabili mě, znásilnili, nakazili všema nemocma a já nevim co všechno ještě. Ale mami, neměj strach, tam přímo nebydlíme :) (až kousek dál) :)

Taky jsme si dneska zařídili telefoní čísla (já mám teď 604 724 4175). Zařízení čísla, aktivace simky a předplacení karta vyšlo asi na 60 dolarů, případně "bucks" jak tady tomu říkaj, ale za 80 to bylo i s telefonem... takže máme nový telefony. Když teď tak přemejšlim, tak tady celkově dost utrácíme...


Taky už máme svý vlastní kanadský účty u Bank of Montreal. Kdyby mi někdo chtěl poslat nějakej větší obnos, abych tady nemusel pracovat, tak č.ú. 27263325-229. Ale samozřejmě nepohrdnu ani menší částkou.


No a teď konečně pár slíbenejch fotek.

Po příletu



Vancouver downtown






Vyhlídková věž (až vyděláme peníze na vstup, určitě se tam podíváme a pak pošleme fotky zeshora)

Pohled na North Vancouver

Toť prozatím vše. Zdar, Miky

4 komentáře:

Mikymáma řekl(a)...

Čtenáři jsou, zkouším blog otvírat každou půlhodinu, jestli něco nepřibylo. Strach o tebe nemám (ale ty boxerky nemusely zůstat doma :-)), kdyžtak utíkej, to ti jde. Fotky jsou nádherný.
Jo, a pozor na nohy, v pondělí zase moře jednu vyplavilo. Držím palce, ať vyjde dobrá práce.

teticka řekl(a)...

Tak jsem se konečně, po několika nezdařilých pokusech vám napsat, zaregistrovala :-)
Bezvadně si užívejte a vyhýbejte se těm podezřelým osobám, radši se držte těch kyblíků :) Fotečky jsou nádherný, tak jich nafoť hodně co nejdřív, dokud máš foťák.

blondynanacestach řekl(a)...

nazdarek, fotecky jsou fakt pekny...zavidim, hned bych nekam taky jela...bohuzel me zas nema bankomat rad....takze se delam jen vylety do zdaru..takzvana prejidaci turistika:) koukam, ze mate i blizko nakej park...tak pokud to neni zrovna u toho china town tak to muze byt fajn:)

monča řekl(a)...

Baf,kluci,janě,že máte čtenáře,ale někomu holt dýl trvá,než přijde na to,jak tady s váma komunikovat:)fotky jsou super,tak ještě něco nafoťte a taky napište,já si to všechno stahuju do wordu pro Martina,aby si v nemocnici přečetl,jak válčíte:)Ať brzy najdete dobrou práci a dávejte na sebe pozor.Těšíme se na další zprávičky,to bude pro nás znamení,že jste v poho,když už jste nás tak trochu vystrašili.Zatím čao :-)