neděle 29. června 2008

Včera koulovačka, dneska lážo plážo a Viva Espana :)

Buenos dias amigos :)
Tak to klukům německejm nevyšlo :) Ovšem my, co jsme fandili Španělákům slavíme :) Nějakym nedopatřením jsme teda celou akci sledovali v hospodě narvaný Němcema. Nicméně naše fanouškovský trio (Já, Vanous a Kris) nepodlehlo německý atmosféře, fandili jsme našim klukům španělskejm vopálenejm a nakonec to klaplo :) Němci až do devadesátý minuty zpívali, fandili, křičeli, vztekali se, nadávali... a pak šli domů :) Zatímco my jsme se vydali vystřízlivět na pláž :) Jsou tady neskutečný tropy. Oba jsme si mysleli, že když teda jedeme do Kanady, tak tady bude zima... omyl :) Je tady fakt jak někde u moře (my teda jsme u moře, ale myslel jsem to jako z našeho pohledu doma když řekneme že jedeme k moři) :)
Na pláži pohodička, plácli jsme se do písku a občas si šli zařádit do oceánu :)
Vaňous dokonce surfoval :) Já ho chtěl vyfotit, ale vydržel na tom tak krátce, že to prakticky nebylo možný :) tak pozor, prej na tom chvilku klečel a pak se dokonce postavil... a já jsem prej špatnej fotograf...
Ale jinak to na pláži bylo žůžo :) z jedný strany hory, z druhý mrakodrapy a mezi tim si plavete a plavete :)
Zejtra se opět vydáváme na žebříky, ale netrpělive budeme čekat zprávu od kanadskýho Pepy Másla :)
Jinak na úterní státní svátek (Canada day) kdy by měl bejt ohňostroj nad městem plánujeme sledovačku z naší střechy a taky jsme se o tom zmínili pár lidem, čili pokud příjdou a lehce se to rozjede, tak by se mohlo stát, že našim spolubydlícím konečně ukážeme naši pravou tvář, což nám do budoucna možná odřízne přístup k prošlejm potravinám :)
Co se Vaňousovejch vousů týče, tak holení bojkotuje a bojkotovat bude. Dává tím najevo nespokojenost s naší nízkou mzdou. V podstatě se jedná o takovou nenásilnou formu hladovky :)
Takže teď vám dáme ještě něco ke koukání a půjdeme spinkat.
Děkujeme za všechny příspěvky... kterých ovšem povážlivě ubývá... a tak piště víc nebo my začneme psát míň... a to by jistě nikdo nechtěl :)

tak takhle se tady pije (v podstatě jde o to , objednat si ve víc lidech tenhle džbánek piva a co nejrychlejc ho vypít), říkají tomu Pitcher

naše natěračská banda :) (Kris, Rich, Vaňous, Já)

a pak že neumim fotit

tady ještě dodatečně video ze včerejška, kterým se ještě jednou omlouvám té sympatické paní dole

a jelikož jsem zjistil, že se mi ještě nechce spát, tak sem ještě něco přidám, ať vidíte čím vším je možný se zabavit když se vám kupříkladu nechce spát :)

no a teď už se mi chce, takže dobrou noc... i když, vám spíš pěkný začátek pracovního týdne :)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tetička:
Tak já jsem taky sledovala.... sama a neustále jsem odbíhala na záchod (příšerný křeče v bříšku po spapání 25dkg slaných buráků), čímž jsem prošvihla gól. Ještě, že to opakujou :-) Dnes už je mi hej (byla jsem zatím jen 2x), ale pracovat se mi moc nechce a to si sedím v kanclu.
Buďte na sebe opatní a dobrou noc.

klarys řekl(a)...

Nazdárek,
pilně vše čtu...jen je nemožné Vaše vtipné příspěvky ještě vtipněji okomentovat. Tak jen tiše závidím:-(
Miky, neminul jsi se povoláním? Nebyl by lepší fotomodel než natěrač?:-)

Mikymáma řekl(a)...

Zapomněl jsi volat:
Stopa, Viki, stopa!
Jenže paní by ti asi řekla:
Leda h...o!
Ale nakonec stejně udělala
dřepkins :-)

Anonymní řekl(a)...

4au kluci taky jsme věřili že vyhrajou Tome jak tě s tátou známe tak určitě jsi ujel 100m a muže za to Miky že to nestihl blejsknout tobě se vždy vše skoro povedlo ha ha a moc vám to sluší

Unknown řekl(a)...

Čau, asi týden jsem se tu nedíval a koukám, že novinek je habaděj. Dojezd do práce hodinu a půl nezávidím, zbytek už docela jo:) Dál si užívejte a budu držet palce, aby vyšla ta máslovina. Já se jdu asi mírně přiopít, mám vstávat ve 3 ráno a jinak v 8 večer fakt neusnu:)

Petr (ninja)

monča řekl(a)...

Ahoja, jooooo dík za cenu útěchy :-))))...No, říkáte si, že příspěvků ubývá, ale musím souhlasit s Klarys, že prostě na vaše vtipný příspěvky nemáme. Pečlivě čtu každý ráno, sleduju fotky, paráda, myslím na vás každej den a výrazy ve vašich tvářích a výživný dlouhý dopisy mě uklidňujou a vím, že si užíváte a máte se dobře:)Co tady v HK? Nic novýho, dneska je vedro, který vydrží max. 2 dny a pak z toho přijdou bouřky, klasika. Chodím do práce, kde se docela nudím - viz. dneska, ale zato jsem si vzpomněla na Vaňouse, když sem si šikovně vysypala spis našeho klienta pana Vaňouse :)Jinak se tady asi nic novýho a zajímavýho snad dít nemůže. Jediný, co je fakt úplně nejlepší na dnešním dni je to, že už Marťas hezky odpočívá u nás v obýváku:-) Za chvíli sem přijede na svý postýlce, zmocní se klávesnice a už to rozjede, to bude dopisůůůůů :-) Hezky si užívejte a až budete dělat bordel na střeše, tak s citem, jooo, abyste se nepropadli kamsi a nebyl průser jako obvykle :-)) Opatrujte se!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj kluci, tak ten Kajmanuv sef zrovna nabral nejake Indy a lidi ted nepotrebuje, ale mame porad kontakty na ty ostatni joby, ktere nevzal. Napiste nam email a my vam je posleme.
Jinak to video je fakt dobry a mate tady moc hezky fotky.

Pavlina