středa 25. června 2008

Konečně maso...

Upozornění pro vegetariány... tenhle kulinářskej nechutnej vepřovej příspěvek nečtěte.

Ano, je to tak... po deseti dnech jsme jedli maso :) byly to teda dva nejlevnější kousky masa v obchodě. Poměr toho hnusnýho bílýho k masu byl jasně nakloněnej na stranu bílejch tuhejch nerozkousatelnejch šlach (myslim, že za tenhle kousek svýho těla se stydělo i to prase)... jenže nám to úplně strašně děsně moc chutnalo :) řečeno slovy Forresta Gumpa to bylo úplně nejvíc nejlepší maso :)
Kostičky a to hnusný jsme chtěli dát pejskovi co s náma bydlí (Nikita) ale paní majitelka nám řekla, že nesmíme, že je Nikita na vepřový alergická... což je podle mě kec. Prostě jenom nechtěla, aby pes žral to co my :) Tak hluboko zřejmě místní kynologie ještě neklesla.
Mimochodem paní Victorie taky vždycky dostává úplnej záchvat strachu a paniky když vidí jak mám opálenej obličej. Dneska mě strašila tím, že pokud se budu dál vystavovat sluníčku, tak budu mít popáleniny horší než kdybych spadl do ohně atd. Zřejmě nějakej nepříjemnej zážitek z dětství...
No jinak jsme taky zjistili, že tady maj strašně levný banány a ovoce a zeleninu vůbec, takže jsme udělali banánový zásoby a žerem a žerem.
Práce začíná být o něco lepší, už makáme za 10 dolarů na hoďku a já osobně jsem se přesunul do Vaňousovy pozice, což znamená, že strach z výšek mě pomalu opouští ale naopak se do mě pouští strach z pádu... což je ještě horší :) Ale brzo už snad půjdeme na menší baráček, takže už se mooooc těšíme :) Vaňous dneska běhal po střeše jako Belmondo ve filmu Strach nad městem - příznačnej název :) viz foto.
No jinak máme super pracovní tým.
Já a Vaňous jsme jasný - spolehliví pracanti, jádro a kostra týmu :)
Omar - padesátiletej Venezuelan, kterej učí na místní univerzitě španělštinu, nicméně přes léto nedostává plat, tudíž natírá baráky. Stejně jako my se vyznačuje natěračským amatérismem a strachem z výšek.
Gabe - právě dokončil univerzitu (kde byl zřejmě hlavně kvůli hokeji) Obrovský hovado, který bylo v širším výběru kanadskýho juniorskýho týmu na mistrovství světa. Nicméně se tam tehdy nedostal a proto teď s náma natírá baráky :) Ale jinak fajn kluk s obrovskou silou :) My mu všichni někam doneseme žebřík, on si ho jednou rukou někam postaví, do druhý ruky vezme jinej žebřík, vyleze na ten první, na střechu si postaví ten druhej a pracuje... klobouk dolu. Je velkej asi jako já s Vaňousem dohromady... Ne, kecám... Gabe je větší :)
Richard - Vietnamec? Japonec? Číňan? Kdo ví... tichej, moc nemluví, vždycky někam vyleze a natírá :) Tak prej je to Kanaďan tvrdí Vaňous :)
Rick - Anglán. Diagnóza jasná - amatér, strach z výšek. Dneska se na pracoviště nedostavil kvůli údajné bolesti zad. Pravá příčina je ale jasná a evidentní... a výše zmíněná :)
No a nakonec náš šéf Peter. Podobná národnost jako Richard... čili Kanaďan :) jestli má strach z výšek těžko říct, protože nikam neleze, pořád jenom chodí okolo baráku a chválí nás :) Jeho hlavní slabinou je, že neuzvedne žebřík.
No pracovní tým k pohledání, že? Kdyby někdo z vás chtěl natřít barák... :)
Co se mojí fotky týče, tak velice děkuji za ohlasy, Zdenále :) ale je vám přece jasný, že jsem stydlivej kluk a že vám pochopitelně nic nepošlu :) Ale dneska po návratu jsme se blejskli v pracovnim, takže můžeme konečně rozjet soutěž :) Jo a taky se mi podařilo zrušit tu blbou registraci do příspěvků, takže od teď se může přispívat i bez ní.
Za všechny příspěvky samozřejmě děkujeme, vždycky si je moc rádi přečteme :)
Mějte se výborně, já jdu do postýlky. Vaňous už chrní a oba Vás domů moc zdravíme.

no že nám to ale sekne :)
volné chvíle trávíme hrou na schovávanou - tady se Vaňous právě pokouší schovat za komín, ale nestihl to, čili byl zapykanej a musel slézt dolů :)
no a tady se Vaňousovi podařilo vyfotit mě. A pozor, nahoře netrucuju (Gábi) ale pracuju. A krom toho se mi tam ještě klepou nohy a potěj ruce...

3 komentáře:

Mikymáma řekl(a)...

Tak můj ráno pracně vytvořený make-up vzal za své, tečou mně slzy smíchu. Živě si to všechno představuju. Jen ta vejška je šílená! Buďte opatrní.

teticka řekl(a)...

Ahojky kluci, příspěvky jsou bezva, už je čtou skoro všichni v práci a ve sboru a známí a... :) Tak na sebe buďte opatrní! Ty vejšky jsou fakt příšerný! No masino si teď nahradíte banánama a až se vrátíte do naší laciný zemičky, pořídíte si prasátko celý :)) Pá

Starosta/Geg řekl(a)...

cau nateraci,tak ja uz s tim vazem teda prestanu a popreju cest praci! neco podobnyho myslim delal typek s prezdivkou a rikal si Spiderman, takze uz jen cekam kdy preskolite na mrakodrapy, ty se ale bohuzel moc nenatiraj :(
az pod sebou uvidite mistni hasicsky sbor s plachtou, tak uz ste opravdu vysoko...
take care!geg