pondělí 30. června 2008

Ono se taky klidně může stát...

... že dám co nevidět tomu našemu Rákosníkovi v práci přes držku. Už mě chlapec začíná pěkně vytáčet. Poslední kapka byla dneska, když nám přinesl štětce, že se nám s nima prej bude výborně natírat - paráda. A pak přišla osudová věta, že nám je prej strhne z výplaty... Co??? Měl jsem neskutečně obrovskou chuť narvat mu je do pr... no víte kam, že :) A pokud možno tou chlupatou stranou :) Takže jsme mu dneska s Vaňousem názorně předvedli co to znamená nízké pracovní nasazení. Ne že bysme snad pracovali ještě pomalejc než obvykle (to už totiž moc nejde - samozřejmě jen vtip :) dřeme jako barevný na hranici absolutního vyčerpání :)) ale já například jsem si dával každejch deset minut pauzu na pití a chvilku po ní jsem si dával pauzu čůrací :) pak jsem zase chvilku svoji novou VLASTNÍ OSOBNÍ štětkou čmáral po zdi a šel jsem se zase napít... atd :)
Jedinej okamžik kdy jsem makal jako ďas bylo, když jsem něco natíral na střeše. Jak už z posledních příspěvku víte, tak se tam bojim, a proto jsem to chtěl mít rychle hotový :) Takže jsem to za deset minut sfouknul a šupajdil jsem dolu, ovšem stejnou práci, na kterou jsem dosáhl ze země jsem pečlivě vymalovával asi dvě hodiny :)
Taky mě ten prcek vytáčí tím, že nic nedělá, furt jenom s umělym úsměvem buzeruje a votravuje. No jak říkám, jestli mě někdy rupnou nervy... jako že se to klidně může stát, tak... :) Dneska mi chtěl zase něco úžasnýho ukázat, takže jsem kvůli němu musel slízt ze žebříku, on tam vylezl a začal mi ukazovat něco ve stylu "nově trendy v držení štětky", tak jsem ho tam nechal žvanit do zdi a šel jsem na druhou stranu baráku pokecat s Vaňousem :)
Kdybych mu teda nedej bože někdy náhodou fakt něco udělal a třeba mě tady zavřeli, tak doufám, že na mě nezanevřete a budete mi do vězení posílat cigarety :)
No to je ode mě prozatim všechno a teď můžeme po dvoudenní odmlce opět přivítat Vaňousovo okénko :)

Tak já se připojuji k Mikymu. Prcek mě začíná pěkně sr.., teda lízt na nervy. Sám předstírá práci, kterou neumí a pak nás o ní poučuje. Už ho ani nevnímám a nechávám ho vykecat, ale když dneska buzeroval 50letýho univerzitního profesora, tak to bylo už i na mě dost. Snad ho bude někdy učit a všechno mu to vrátí:-) Taky mě dneska při odjezdu z práce odrovnal tím, že si myslel, že na kolech pojedem 300m na zastávku, tam je naložíme na speciální nosič na předním blatníku busu a pojedem domů.:-))) Když sme mu řekli, že to opravdu ne a že jezdíme každej den 10km na kole do práce a zpět, tak na nás čuměl jak puk na mantinel. To mě celkem překvapilo, protože tady hrozně moc lidí jezdí na kolech a běhá a musím říct, že po ČR a SR je to další místo s velkou koncentrací mooc pěknejch bab všech různejch národností:-) Já bych chtěl případně do vězení poslat pilník:-))

Děkujeme mistrovi za jeho úhel pohledu a zároveň se dneska omlouváme se za lehce agresivní příspěvek, ale jsou prostě chvíle, kdybych toho malýho idiotskýho trotla nejradši zatloukl pěstí do země (což by vytvořilo zhruba metrovou díru), pak jsou ovšem chvíle, kdybych ho nejradši zatloukl pěstí do země (což by... :))
No a teď z veselejšího soudku, vítáme Bartyho doma :) Děláš nám radost, chlapče :) taky jsme rádi, že tě neopustil tvůj pověstný a jedinečný humor, páč u tvýho mailu jsme se dost pobavili :) čili už se těšíme až zase na svojí pojízdný posteli dorazíš ke kompu a něco pěknýho nám napíšeš :)
No a už se taky mooc těšíme až nám pár řádku bude moct napsat i Štěpína.
Z Vancouveru zdraví stálí zpravodajové Miky a Vaňous :)

Na závěr ještě malá ukázka jak tady živoříme a přežíváme na pokraji absolutního vyčerpání a smrti hladem :)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahojda,

dik za vsechny vase zpravy.. nejradeji bych vyrazil za vami. Jinak bych vam chtel opet doporucit, abyste se na praci vykaslali a celou dobu venovali cestovani a uzivali si. Pracovat budete v zivote jeste dost a za tech 10 dolaru ta buzerace nestoji. Za jeden rok si na ty dluhy z cest doma v pohode vydelat...

Doufam, ze si do prace berete porad fotak. Nechtel bych prijit o fotku zatluceneho "Kanadana" ve zemi ;-)

mejte se

Stepan

Anonymní řekl(a)...

Ahojda tady cartman, já bych reagoval jenom na ten Štěpánův nápad ohledně zadlužení se a užívání....jelikož se s Mikym držíme téhle super strategie už dlouho i v ČR (a pokud se nemýlím tak Vaňousek taky:) tak už není moc kde se zadlužovat:) čili Miky bude muset do práce jít a tam zatluče číňana/kanaďana až do číny/kanady a pak ho zavřou a já za poslední svoje debetní úspory budu nakupovat pilník (ten je levný .. díky V.:) a cigarety (vzhledem k mým financím dostaneš asi jenom kusovku Miky:) .. to jsou teda vyhlídky:) no nic jdu zase pracovat ať mám nějaké finance a můžu vaňouskovi poslat něco lepšího než pilník na nehty:)

Barty řekl(a)...

Nazdar MiAVaVeVu,

opět jsem přijel s postelí ke kompu, tak píšu první komentář ke zprávičkám z Kanady. Na tý fotce jídla je vidět, že skutečně trpíte;-), hlavně asi na cholesterol. Četl jsem průběžně vaše zprávičky a po zmínce o Vaňousově tichém protestu tím, že se neholí, jsem založil vlastní hnutí odporu v nemocnici a taky jsem se neholil:-). Protestoval jsem tak proti hrubýmu zacházení sester. Zároveň jsem si taky 2 tejdny nemyl vlasy, což mi vytvořilo geniální účes, kterej by mi záviděli i zpěváci ze skupiny Tokio Hotel:-). V porovnání s tvojí helmou, Miky, se hranice vzhledu naprostýho idiota posunula o třídu dál:-).

Mimochodem, nějak jsi se Miky nevyjádřil k tomu traumatickými zážitku z dětství na řetízkovým kolotoči?:-) Tak doufám, že to v příštím čísle Kanadskýho zpravodaje napravíš:-). A co nějaký zprávy od Kanadskýho Pepy Másla? Ta buzerace od rákosáka se nedá dlouho vydržet, skončí to špatně;-)

Zatím zdar, já zas přijedu:-)