úterý 24. června 2008

Druhý pracovní den :)

Ahoj Ahoj Ahoj,

zdravím Vás z daleké země. Původně jsme nechtěli ani nic psát, páč se nic zvláštního nestalo, ale nakonec sem pár řádků hodim. Vaňous už chrní a mně se ještě nechce... no a vidíte to, teď mě tak napadá, že je asi lepší sem nic nepsat než takovýhle kecy o ničem :) Pak akorát naše stránky zavrhnete... že jsou nudný... a že otravujeme každej den... já to znám, á to znám :)
Soutěž v oblečkách přechází na zítra, jelikož po příjezdu domů jsme hodili spršku a pak už se nám do našich natěračskejch úborů tak úplně nechtělo. Hlavně teda do špinavýho spocenýho a smradlavýho a barvou zapatlanýho trika... ale fotku v bílejch kalhotech a nahoře bez mám, takže zájemkyně o foto pište na m.neja@seznam.cz :) V případě velkého zájmu (alespoň 50 žadatelek možná umístím foto přímo sem) :) (jo a ještě jedna věc, pokud nedostanu žádost ani jednu, tak se urazim a už sem nikdy nic nenapíšu)
Nicméně aby ten dnešní příspěvek nebyl až zase tak úplně o ničem, tak sem hodim jednu zajímavou fotečku. Podařilo se mi v práci vyfotit Vaňouse v akci :)

Mějte se krásně, M.

PS: Díky za příspěvky, všechny je čteme a děláte nám radost :) Jen bych poprosil Gega, aby vzheledem k povaze naší práce a výškách ve kterých se na žebříku pohybujeme neužíval pozdrav "Zlomte vaz" :)

to malinký nahoře je Vaňous :)

3 komentáře:

klarys řekl(a)...

No tak ja bych teda o tu fotečku nahoře bez měla zájem...
Ale jen proto, protože jeslti sem už nic nenapíšeš, tak nebudud mít v práci co číst a budu muset pracovat!:-(

Unknown řekl(a)...

Já bych o tu fotku měl taky zájem.. Jinak dole pod tímhle oknem je napsáno: "Právě přispíváte jako Zdeněk" - nemusím ti Miky říkat, že mě to jako Zdenála trochu zmátlo..:) Zdar a sílu

blondynanacestach řekl(a)...

nazdarek:) ja hlasuju pro fota : vy oba na kole a oba v pracovnich oblecich...a pak fotku (vanousi) miki trucuje a odmita psat na blog, pac pocet zadatelu o fotku nahore bez nesplnil jeho ocekavani :))), jinak cteme vsichni a dobre se bavime (i u nas doma se cte) i barty ma v nemocnici zasobu v tistene podobe:), ted jsem se o nej prave vratila, byl mega veselej (jak jede zejtra do konecne hradce) a akorat se obaval o prevoz pana wilsona, tak jsme mu udelaly zdravotni prohlidku a uznaly ho prevozuschopnym:))