čtvrtek 26. června 2008

Vaňous píchnul...

Zdravím přátele kvalitního čtiva,
Vaňous píchnul :))) bohužel to bylo cestou z práce, takže domů jsme šli pěšky. Necelá hodinka a půl. Chápete to? Máme to do práce hodinu a půl... za tu dobu se odehraje celej fotbalovej zápas (a my stále jdeme z práce). Vaňous je zrovna ve sprše, ale kdyby tady byl, tak určitě řekne, že je tam ještě přestávka a tudíž bysme stihli posledních patnáct minut :)
Jedna organizační informace. Vaňouskovi se nechce psát dlouhý komentáře (naproti tomu druhému členovi výpravy to, jak jste si mohli povšimnout, nevadí), přesto Vás nechci ochuzovat o jeho zajímavé postřehy, a proto bude na konci každého příspěvku dán prostor, aby se mohl mistr sám vyjádřit, čili ode dneška se zavádí takzvané "Vaňousovo okénko" :)
Co se dnešního dne týče, tak nám byl do ruky konečně svěřen štětec, váleček, štětka, barva... no prostě všechno, co před náma až do dneška úspěšně schovávali :) Ale myslím, že jsme to zvládli celkem obstojně a dokonce jsme i něco natřeli, dokonce i něco navíc (ale to jsme pak museli utřít) Poobědvali jsme dneska s Richardem, pokecali a mimochodem se dozvěděli, že našemu velkému šéfovi (ač na to nevypadá) je 18 let :) čímž naprosto poklesla jeho už tak nízká autorita. Mimochodem, když jsme ráno jeli do práce, tak nás předjíždělo spousta aut a jedno na nás z lehka zatroubilo... vy co víte, že jsem někdy lehce vznětlivý se nebudete divit tomu, že jsem na dotyčného řidiče ukázal fakáče. Bohužel onen řidič byl náš šéf, který nás chtěl cestou do práce pomocí klaksonu pozdravit...
Jinak se v práci začínáme v našem výkonném kolektivu navzájem spřátelovat a na neděli máme domluvené společné sledování finále mistrovství Evropy a pravděpodobně se pěkně vožereme :) No a teď konečně nastává vytoužené "Vaňousovo okénko" :)

Tak teda já jen krátce. Nejlepší z celýho dne nebylo, že sem píchnul, ale nákup v London Drugs. U pokladny je tam moc pěkná holčina a od vstupu házela po Mikym svoje velký očka. Když se blížil k pokladně, že u ní bude platit tak se dokonce usmála, ale pak zjistila, že Miky kupuje nejlevnější hajzl papír a lančmít tak jí ten úsměv ztuhnul:-))))
Takže já poděkuju mistrovi za jeho kvalitní příspěvek a s okamžitou platností ruším "Vaňousovo okénko".
Z Vancouveru zdraví Miky a Vaňous

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nazdárek, jelikož Vaňousovo okénko bylo zrušeno a tudíž není nikdo, kdo by uváděl mikyho výmysly na pravou míru, tak jsem se rozhodl zavést cartmínkovo okénko a v pracovní době (a tudíž placeně:)komentovat Mikyho příspěvky:) jelikož je dnes dost práce tak jenom jedna věc .. já znám mikyho vznětlivou a SOUTĚŽIVOU povahu velice dobře a navíc jsem s ním strávil jistou dobu na kolech takže vím, že fakáče ukazuje na každé auto, které ho předjede ... no a tudíž byla dost velká šance, že ho ukáže i na šéfa:)) Tak to jen tak na úvod Cartmínkova okénka:)

monča řekl(a)...

čau kluci:
Bylo, nebylo :-)
Martin dělal dřevorubce, jelikož už toho měl plný zuby tak chtěl zažít nějakou pořádnou změnu.
Sešel se s Alešem a napadlo je založit kapelu, vzali slovník a hledali slovo, které by je vystihovalo.
Našli tam slovo "lunatic" ale aby to bylo víc České, předělali název na "Lunetic"
David a Vašek tancovali v konkurenční skupině, tak se všichni 4 sešli a začli spolu pracovat.
Jelikož chtěli být světový, tak začli zpívat anglický rap, ale neuměli anglicky, tak to určitě vypadalo moc hezky :-)Začli teda zpívat česky.
A kdybyste náhodou zapomněli texty, tak např.:
Když vykouknu z okna ven
tak vidím dům a v něm tvojí tvář
ty víš že každou noc a den stojím u okna jen
už mě znáš.
R: Potřebuju tvoji lásku mít
k tomu abych mohl šťastný být
a říct ti do tvých snů only you...
NEBO
Nepřines mě čáp to už vím
jsi moje máma tak na co mi lhát
vždyť já o tom sním že zase půjdem si hrát
proto zůstávám tu s tebou
navěky budeš v mém srdci uzamčená
chci říct tou větou že navždy
mámo zůstaneš má
R: Jsi moje máma, moje máma
kterou já mám nadevše rád
jsi jak kouzelná víla, co mi dává
chuť se smát...atd. atd. atd.
No, tak to je můj tip do soutěže, tak doufám,že výhra bude nějaká superptákovina.A Vaňouska nech projevovat častějc:)Mějte se, užívejte,opatrujte se.

Anonymní řekl(a)...

Vanousovo okenko potvrzuje, ze neni dulezita kvantita, ale kvalita...:)...Moooc me to pobavilo...