pondělí 23. června 2008

Máme kola :)

Zdravím pravidelné, nepravidelné i náhodné čtenáře našeho informačního občasníku,

na dnešní den jsme si naplánovali koupi kol, na kterých jsme potom chtěli vyrazit na Grouse mountain... jenže... :) Koupě kol se nám malinko protáhla. Dostali jsme tip na obchod "Our Community Bikes", kterej funguje zhruba na tomhle principu: Někdo bohatej jim tam nechá svoje starý rozbitý kolo, oni ho opraví a levně ho prodají chudým lidem :) No ideální pro nás :) Nicméně tam mají ještě kola, který neopravujou, páč to jsou starý křápy a za ještě levnější cenu je prodají ještě chudším lidem, který si je ale musej opravit... No ideální pro nás :) Takže Vaňous si koupil to úplně nejlevnější a já to druhý nejlevnější :) Vyfouknul mi ho :) V podstatš se dá říct, že máme dvě nejlevnější kola ve městě :)No a pak jsme tam strávili skoro celej den abysme z toho udělali něco co jezdí a brzdí...
No a teď krátce k popisu bicyklů: Vaňousův horskej drak s neuvěřitelně tlustejma pláštěma, přeskakovacím řetězem a sedátkem o který si Vaňha trhá gatě má ještě jednu zajímavou vlastnost... má nepřetržitej brzdnej systém ABS, což znamená, že Vaňousovi to kolo v pravidelnejch intervalech brzdí... samozřejmě aniž by o to Vaňous stál :) Taky má celkem blbý, že nefunguje přehazovačka :)
No a teď moje poloprofesionální závodní silniční kolo: nyvýhody - jeho velká váha (říkejme raději hmotnost) a malá účinnost :) blbý taky je, že je to kolo tříčtvrteční, takže na něm prostě vypadám trochu velkej. Brzdy brzděj tak podle nálady a přehazovačka rovněž nefunguje. Narozdíl od Vaňouse se ale zasekla na těžkym převodu. Vaňousovi se to kouslo na strašně lehkym, takže když jedeme do kopce vypadáme jak dva idioti. Já mám naběhlý všechny žíly a ze všech sil strašně těžce šlapu na malym kole, zatímco Vaňous jede vedle mě brutálně točí nohama a v podstatě je pořád na místě :)Vaňous ještě dodává, že na svym kole vypadám jako vosa na bombónu :)
Takže když jsme z toho po usilovný práci udělali tohle, tak si asi dokážete představit jak to vypadalo, když jsme naše zázraky koupili.
No nicméné když jsme byli pojízdný, tak jsme vyrazili na výlet. Bylo už dost pozdě, takže jsme Grouse mountain zavrhli, (to necháme na jindy až bude víc času) a jeli jsme jinam. Mrkli jsme do Capilano River Regional Parku - paráda (fotky níže) :) projeli jsme si velkou část Vancouveru, dostali se přes obrovskej most do severní části města (jenom vily... všude vily) :) a jeli zpátky domů - jako obvykle na mapě kousek, ve skutečnosti takovejch 30 - 40 kiláků (velká část do kopce a z kopce - čili na půlce jsme vypadali jako idioti a na druhý půlce taky, páč z kopce jezdíme strašně pomalu... vlastnoručně opraveným brzdám prostě nevěříme). Dorazili jsme někdy v deset a teď jdeme přes net udělat nějakej safety test, abysme zítra ráno mohli jít natírat baráčky :)
Mějte se všichni krásně a děkujeme všem za příspěvky. Co se fotbalu týče, tak to sledujeme jenom na netu... to kdo vyhrál ale vždycky dobře poznáme podle troubících aut, ze kterejch vlajou ruský, turecký... vlajky :)
Jo a taky nás moc těší dobrý zprávy o Štěpce a Barťasovi... držíme Vám palce.
pohled na město z obrovskýho mostu :)
naše cyklistické skvosty
Capilano River Regional Park

Ivet řekl(a)...

Ahoj! :) Ty kola nás fakt pobavily:) Podle fotek tam máte i super počasí, takže vám zatim všechno vychází (ťuk ťuk) a to je super!:) Hlavně bacha na ty medvědy a celkově tak nějak buďte opatrní;) My se jdem zítra na pohovor kvůli práci-operátor:)
Zatim se mějte a užívejte;) Iťa a Štěpán

teticka řekl(a)...

Ahojky!!!! Perfektní, tekly mi od smíchu slzy! Jen tak dál a pokud přijedete z Kanady chudí, tak vydáte tenhle báječnej cestopis a budete v balíku.
Mějte se krásně a opatrujte se!

Libuška řekl(a)...

Ahoj Ahoj, tak jsem se taky dostala k tomu Vás pozdravit!! Musím říct, že popisky a fotky jsou fakt zábavný, takže se budu moc těšit na další. Hlavně to vypadá, že se tam máte fakt dobře (ťukám si na čelo - dřevo ;-)) Tak držím palce, ať to tak pokračuje!!!

monča řekl(a)...

Nazdárek, pěkný fotky a komentáře stojí fakt za to, to se pobaví a zasměje snad úplně každej:))Taky se přidávám k přání, ať vám ta dobrá nálada vydrží a máte se dobře.Těším se na storry z vašeho prvního pracovního dne:)Užívejte, opatrujte se.

Starosta/Geg řekl(a)...

zdravi saharska Afrika, aneb teploty v CR dosahuji peknych 35st., u muzea aspon 37. no proste jenom tise zavidime jakou tam mate pohodu a chladek. Tak jim to poradne natrete :P

Mikymáma řekl(a)...

Tak tu u ranní kávy čekám na referát z prvního pracovního dne a dumám, jak to dopadlo. Jak vás znám, tak jsou nejpravděpodobnější 2 možnosti. Buď už práci nemáte nebo vás budou v srpnu na kolenou prosit, ať neodjíždíte domů, že je ještě potřeba natřít půl Vancouveru :-)