pátek 18. července 2008

Jakej tomu tak dneska dát název?

Ahoj (dneska velice neoriginální pozdrav),
dneska jsme dojeli domů opravdu z posledních sil, ale konečně je tady pátek, takže nastává vytoužený odpočinek. Ne že by nás tolik vyčerpávala ta práce... ale ty kola :) Nechceme je teď dva dny ani vidět (jsou zaparkovaný v pokoji, takže to asi půjde dost těžko, ale minimálně do pondělního rána zůstanou tam kde jsou). Mimochodem sice je teď pátek večer, ale jak jsem tak psal "pondělní ráno" úplně mi přeběhl mráz po zádech a polil mě studenej cyklopot.
Na počest vysněnýho pátku jsme uspořádali žranici jako prase :) Místo hrníčku rýže jsme uvařili hrníček a půl a do naší masovo zeleninový směsi jsme jako bonus přidali navíc jednu papriku... já vim, asi teď závidíte, ale máte smůlu. Takhle královsky si žerou jenom kanadský natěrači. Jenže to není všechno, my jsme ještě neměli dost a tak jsme narvali do mikrovlnky celý balení levnejch párků za dolar a hodili jsme na pánev vejce... no a pak jsme ještě snědli jablko... a teď je nám blbě.
Na zítřek máme v plánu fotbálek v parčíku a Kris už v smskách hlásil, že má chuť na pivo... což nevěstí nic dobrýho.
No a teď konečně k dnešní polední pauze. Už od půl jedný jsem pracoval na půl plynu a nervózně čekal až hodiny odbijí celou, zasedneme k lančmítu a mně se rozbije telefon z náhlýho přívalu obrovskýho množství zpráv. Celá akce začala ve 12:56 zprávou od Mikymámy a skončila v 16:17 kdy se ozval Zdenál, kterej zřejmě chtěl, aby mu cesta z hospoy rychlejc utekla :) Ovšem mezi to se vměstnalo jenom 12 zpráv (a to ještě Barty soutěžil třikrát). Pravda, telefon to teda nijak nerozhodilo, ale i tak díky za ně... udělali jste mi radost :) Vyhlašovat vítěze nebudu, vyhráli jste všichni a jako odměna vám budiž zveřejnění vaší zprávy na místním věhlasnym blogu.
Smsky v pořadí jak přicházely:
12:56 Akmam usup a cap malisop - Mikymama
12:56 Nazdar :) Tak si predstav, ze - Mikysegra
12:59 Konec pauzy, zpatky za stetkama - Barty
12:59 Spravny kurak ma rict pet slov nez vypusti z pusy kour - Mikytata
12:59 Prodluze si obed co nejvic - Tata Vanek
12:59 Pardubice zdravi z Rozmitalu Venkouvrany - Dia
13:00 zdravim modryho a cervenyho naterace - Mara (poslano s obrazky panacku v prislusnych barvach)
13:00 dobrou chut - Stepan
13:01 Jeste natrete zdi, pane Lorenc - Barty
13:02 Porusuji pravidlo 5 slov, hadanka pro Miavavevu:) Co vznikne kdyz sparite spacka se zirafou? Ocekavam vtipne navrhy, nateracstvo - Barena
13:06 Tak doufam, ze mate radost a vsichni spolecne jsme ti zahltili mobil :) tesim se na zverejneni nejlepsich sms, mejte se a hura do prace, takhle by to neslo, flakat se - Barty
13:11 Nazdaaar kucii, teda specialne Miky, kdyz je to tvuj phone:) drz se poradne, az ti ta kupa smsek do Va doleti, at te nesmete ze zebriku:) tez pilne ctu vase prispevky. Chtela jsem bojovat s vami za vyssi plat a neholit se, ale Barty nema chlupaty nohy rad, tak vam jen drzim pesti :) zdravi Bartyho Bara - Bartyho Bara :)
13:11 Cus Tom blesk a hrom :) - Janca
16:17 Cau Miky - Zdenal
Takže tak. Původně jsem teda čekal účast asi tak miliónkrat větší, ale jak jsem to teď přepisoval z mobilu, tak jsem rád za účast malou. Přesto bych chtěl vzkázat všem co čtou a neposlali... styďte se a nečtěte :)
No a páč už je mi zima, tak slezu zpátky do našeho útulnýho pokojíčku a pokud náš hlavní okýnkář ještě nespí, tak mu nechám prostor aby se opět vyjádřil :)
Tak okýnkář už je v kómatu, takže přispěje až zítra... možná :)
Dobrou noc (to platí jen pro ty co poslali)
Mik a Vaň :)

7 komentářů:

Mikymáma řekl(a)...

Hele, na Tour de France udělaj za tři dny to co vy za měsíc. A to šlapou v kuse. Vy si dáváte odpočinkový pauzy, který vyplňujete zábavou se štětkama, tak si nestěžujte.

Anonymní řekl(a)...

Píše vám miky bábinka a miky dědoušek,ale opožděně.Příčinou je asi přepapání našeho starého,dobrého písíčka,ze kterého jsme nedostali ani písmenko.I jali jsme se hledat a našli milí přátelé úplně nového Otesánka, do kterého jsme museli nacpat, co jsme si od předchozího nezapamatovali.Teď je už u nás doma v chaloupce a něco vám chce důležitého sdělit:" Před asi 2ma hodinkama byla u nás v chaloupce mikyrodina(příště už jen mmá,mtá atd.)a byl losos s přílohou.Mimochodem mbá by chtěla vědět recept na kanadského mlososa.

Mikytáta řekl(a)...

Ale jenom s bobulema. To se to jezdí. Ty čistý na to doplácej. Pro ně je to dřina. Pořád mi chybí ve vašem jídelníčku ryby. Vždyť by v tom neměl být problém. Pokud vím, jste někde u vody(venkuvrský záliv). Dnes jsme byli na Slezským na zapečeným lososu s houbama. To bylo žrádlo. Až to budete číst, tak možná dobrou chuť k bědu nebo k večeři. Tady dobrou noc. Mějte se a dávejte na sebe bacha!!!!!!

Unknown řekl(a)...

Důrazně bych se rád ohradil proti Mikyho nařčení z alkoholismu. Upozorňuju tě, že jsem měl naposledy alkohol, pokud mě paměť nešálí, což se stává málokdy, dnes po obědě!! Včera o čtvrt na dvě jsem znaven po příchodu z práce z posledních sil usedl k počítači, dychtiv si přečíst tvůj článek a následně, to už jsem sotva lezl, poslal sms s lakonickým, ale výstižným obsahem, doufaje, že se ti skrze ty tisíce mil zavděčím.
Jak jsem se, u všech Číňanů, mýlil.. Já jdu na panáka

Anonymní řekl(a)...

Pozor,na lososy se postavíte až do třetí řady!(po proudu) První jsou na řadě veliký medvědi, který ukousnou mlososovi. pardon už jsem ospalý, lososovi hlavu, medvídci pak ocas a pak jste vy.Necpěte se dopředu.To teďka bylo v televizi.
Píšeme to všechno se zpožděním,napřeskáčku.Snad to dohoníme.BaD

Mikymáma řekl(a)...

Včera nebyl blog, včera nebyl blog, včera nebyl blog!


Tak takhle by to nešlo. Každých 10 minut chodit kontrolovat, jestli už se konečně objeví a on uteče celý den a nic.
Takže dnes prosím dvojnásobnou délku průměrně dlouhého a hodně fotek!
Tak.

Anonymní řekl(a)...

Ahojky kluci, až do pátka osmi večer jsem si opakovala: v deset esemesku,v deset esemesku.... no a o půl deváté.... ta paměť! Tímto se omlouvám, ale už nejsem nejmladší :-( Určitě dohoním v jiném čase. Užívejte si poslední noc před prací, já už v ní jsem.
Pá a opatrujte se.
Tetička