úterý 22. července 2008

Miky - velkej šéf, Vaňous Plha

Hola hola,
takže dneska jen v rychlosti a krátkosti. Páč jako jeden z mála prckových svěřenců umím používat (a hlavně vyčistit) sprejovací mašinku, byl mi dneska zadán speciální úkol. Vyrazil jsem jako pomocná síla na jinou stavbu, abych místním amatérům pomohl nasprejovat plot. K místnímu natěračskýmu týmu se ovšem zřejmě nedoneslo, že jsem úplně stejnej tragéd a amatér jako oni a viděli ve mě zkušenýho profíka a autoritu, a tudíž se mi snažili se vším pomáhat, omlouvali se mi za nepořádek ve věcech, podávali mi barvy, štětky, ředidla, obskakovali mě... no zkrátka se chtěli od mistra něčemu přiučit a dokonce se mě i dovolovali, jestli by si mohli vzít pauzu na oběd... No to víte že jsem jim to dovolil :) Pak jsem ale rychle dokončil práci, vyčistil mašinu a zdrhnul jsem, páč by se mohlo stát, že by přijel prcek a prásknul na mě, že jsem v podstatě natěračské embryo a jen si z nich dělám prdel :)
Jinak se nic zvláštního neudálo, tudíž ani není o čem psát.
Jen by náš natěračský tým chtěl veřejně popřát všem Liborům (zejména Mikytáta a Bilbo) k jejich dnešním jmeninám, dejte si za nás pár pořádnejch piveček. Mimochodem, tady ještě svátek nemáte :)
VOkýnko:
Tak já bych jen dodal, že i když máme přidáno, tak se stále neholim, protože stejně jako žák večerní průmyslovky Mlha, tedy Plha, když se holim, tak krvácim:-)
Z Vancouveru zdraví štětka a šlapka :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Radujte se,počínaje dnešním dnem se vám zvyšuje vejplata o necelých padesát našich zlatých za směnu za předpokladu,že máte placeny svačiny, obědy,prostoje,náhrady škod atd.
Gratulujeme DaB

Anonymní řekl(a)...

Ahojda,

dnes jsem studoval na internetu kurz kanadského dolaru a asi vás moc nepotěším. Za poslední měsíc vašeho pobytu klesnu dolar z 15,40 na 14,40. Nejspíš nemáte moc dobrý vliv na kanadskou ekonomiku, i když podporujete tržbu místních podniků (hlavně těch hospod). Takže vám ten jeden dolar navíc pokryje akorát tu ztrátu, kterou byste utrpěli na měnovém trhu.
Prcek to má nejspíš přesně spočítané ;-) nesmíte ho podceňovat

Čus

Mikymáma řekl(a)...

Čau pracanti,
gratuluju k povýšení na šéfa a neoholeného Plhu.
Tak jsem si vzpomněla na loňskou oslavu v Caorle a údiv oslavence, že je Bilbo v kalendáři :-))
Dnes jedou v TdF na Cole du Telegraphe, vzpomínáš?

Mikytáta řekl(a)...

Zdarec Štětko a Šlapko.
Ze všeho nejdřív díky za gratulaci (doufám, že něco našetříte a dárek přivezete). Pivka jsem si dal včera na Slezským u Kozatý s volejbalistama a dnes budu pokračovat(repektivě už v tom jedu) doma s mamkou a Benďou. Za chvilku jdeme na točený.
Ze stále klesajícího kursu si nic nedělejte. Vždyť tam nejste pro prachy, ale pro .....
Ze střední Evropy zdraví Libor

Barča řekl(a)...

Zdravíme profi natěrače:-) Co takhle zveřejnit nějakou fotku "prcka"? Už je z něj díky Vám skoro celebrita :-) Barča a Štěpka