neděle 6. července 2008

Oslava a koníčci :)

Můj milý deníčku,
včera jsme konečně poznali krásu a kouzlo nočního života ve Vancouveru :) jak už jsem psal, tak jsme si naplánovali takovou menší oslavičku narozek. V sedm k nám dorazil Kris, Gabe a John, nakoupili jsme piva a vyrazili na střechu... myslim, že jsme klukům kanadskejm ukázali jak pařej kluci český :) no a samozřejmě anglickej blázen Kris :) ten si s sebou pro jistotu už na střechu přikoupil svejch vlastních dvanáct piv... asi v deset jsme to zapíchli a vyrazili do rušných ulic velkoměsta. Takhle... máme trošku výpadky, takže jsme se snažili dát střípky včerejší akce dohromady a poskládat z toho nějakej příběh co by dával smysl, ale moc se nedaří :) Nicméně nejpodstatnější momenty akce:

1. Zaplatili jsme velký vstupný do nějakýho klubu, ze kterýho mě po chvíli dva obrovský vyhazovači vynesli :) absolutně nechápu proč, ale asi jsem tam někomu něco udělal nebo tak... já fakt nevim :)
2. Blbá sázky s Krisem - více ve Vaňousově okénku
3. Můj tanec u tyče
4. Asi hodinový bloudění po měste než jsme si konečně vzpomněli kde jsme si zamkli kola
5. Vaňousovy nezdařilý telefonáty domů, díky kterým přišel o celej svůj kredit :)
6. Návrat v šest ráno
7. Vaňousova marná snaha dostat mě v pět ráno z pizzerie
8. Moje ranní doměnky, že mě nekdo okradl
9. Moje ranní uvědomnění, že mě nikdo neokradl, ale že jsem to všechno utratil
10. Ranní pozorování Vaňouse, kterak se zalepenejma očima a v bolestech hledá optimální polohu, minimalizující ukrutný třeštění hlavy :)
a tak dále a tak dále...
Mimochodem, naše finanční situace vypadá asi následovně. Vaňous má v hotovosti necelý dva dolary a já mám asi dvacku. Výplata bude až v pátek, takže to vypadá na krušnej tejden. No a když už byla řeč o kreditu na telefonu, tak Vaňous disponuje deseti centama (cena jedný smsky je 15 centů) a já mám dolar šedesát. No a páč na kredit nemáme a platí se tady i za příchozí hovory, tak nám jsou naše mobilní přístroje celkem na hovno :)
No takže dneska jsme se vyspinkali a odpolko vyrazili zbohatnout na koníčky. Varianta A nevyšla proto, že jsme nepochopili princip sázení a nechtěli jsme se zbytečně ztrapňovat. Ovšem varianta B... rovněž neklapla. Vaňous nebyl ve stavu kdyby byl schopnej chodit... natož odběhnout závod se mnou v sedle :) A i kdyby byl, tak bych z něj pravděpodobně spadnul, páč mi dneska taky nebylo úplně hej. A i kdybych nespadnul... tak bysme stejně asi nevyhráli :) Nicméně bych celou akci hodnotil velice pozitivně a zároveň čestně slibuju, že si dáme opět na dlouhou dobu pauzu :)
Gong. Vaňousovo okénko.
Tak sme včera zjistili, že pijem pivo, který tady pijou bezdomovci:-) ale co, je nejlevnější a stejně tady všechny chutnaj stejně. Jak už psal Miky, tak si ze včerejšího večera tak úplně všechno nepamatujem. Jeden z nejzajímavějších okamžiků se mi ale povedlo vyfotit mobilem. Bylo to když se Miky vsadil s Chrisem, že vleze do schránky na noviny:-) Jak se to povedlo můžete vidět na fotce:-) Taky sem si říkal, že když mi brzo vyprší kredit na mobilu a měl sem tam ještě asi 20 dolarů, tak zavolám domů. Akorát sem netušil, že platím už když to zvoní. Takže sem se nedovolal, ale provolal všechny prachy:-) Pak nám taky nevyšel plán se závoděním na dostizích. Mě bolely kopejtka, Miky si zapoměl bičík a hlavně to byl rovinovej závod a já sem přece jen lepší skokan, takže nejbližší závod poběžím až v Pardubicích:-)
Já jsem si ještě vzpomněl, že nám včera prcek do práce přivezl překvápko. Svýho retardovanýho mladšího bráchu. Je mu asi dvanáct, je stejně malej jako prcek, má rovnátka a mluví strašně dementním hlasem. Ideální posila pro náš kolektiv.
No a jelikož už jsem u všech ponožek a trenek už odjel dvě kola nošení, rozhodl jsem se navštívit prádelnu kterou máme přes ulici. Výsledek je asi ten, že mám všechno pořád špinavý, ale mokrý... Dát tam nejlevnější prací prášek a ještě jen třetinu požadovanýho množství nebyl asi ten nejsprávnější krok... ale zase jsem ušetřil čtvrťák. No jak už tady jednou bylo řečeno, chybama se člověk učí :)
No a dneska uděláme s Vaňousem dobrej skutek a dáme sem nějaký další fotky.

prohraná sázka... celej jsem se tam fakt nevešel
zátiší na střeše

tak tenhle kůň nevyhraje :)
vyhlídková věž
že nám to sekne, co? :)
náš oblíbenej obchůdek... kam se teď ale pár dní nepodíváme
Capilano national park
západ slunce nad Vancouverem
indiánskej totem a já :)

indiánský totemy a Vaňous :)
pohled z pláže
Vaňous surfuje :)
krásnej páreček, co?

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Všechno nejlepší Miky:-)Klarys

Anonymní řekl(a)...

Milý Míšo, všechno nejlepší k narozkám, ať se vám tam všechno vydaří a jste zdraví.
Pá tetička

Anonymní řekl(a)...

Dia
Všechno nejlepší k narozeninám a úžasnou dobře placenou práci

Unknown řekl(a)...

Miky, vidím, že ten tichý a učenlivý chlapec, jak ho známe z Prahy, nám v Kanadě trochu zvlčil.. Jenom bych tě rád upozornil na drobnou nuanci mezi peněženkou chudší o sto korun a o sto kanadských dolarů.. Ta koruna zas až tak neposiluje, pamatujte si to:)
Jinak bych se i já rád zařadil do řad gratulantů a popřál ti hodně zdraví (původně jsem chtěl napsat i hodně peněz, ale to je zbytečné vám přát..)
Tak ahoj a pozdravujte toho vašeho povedenýho šéfa.. Že to vyřizuje Zdenál:)

Mikymáma řekl(a)...

Chybí fotodokumentace bodu 3! Sice si to živě představuju (nezpívals u toho Eine Kleine biene Maja?), ale foto je foto :-)

Anonymní řekl(a)...

VŠETKO NAJLEPŠIE! :)
baruna

Anonymní řekl(a)...

Zdravím natěrače,

i já se přidávám s blahopřáním k mikyho splněnému kvartálu:-), teď už ti taky táhne na 30;-). Co jinýho popřát než hodně zdraví, nikde se nevybourejte na kolech a nic si nezlomte ve schránce na noviny, nespadněte vožralí od tyče atd..:-). Původně jsem čekal, že miky zase ztratil peněženku někde v hospodě, kde utekl bez placení nebo že prachy byly v zadní kapse u kalhot, ale tys to jen trapně utratil:-). Dneska u mě byl Pepa a krom běžnýho neuvěřitelnýho vyprávění přinesl taky 1,5 metru vysokou slunečnici:-). Pozdravuje vás:-). Mějte se a v práci zdar.

Barty

monča řekl(a)...

MIKY,
tak všechno nejlepší, zdraví a tak, ať všechno ti jde tak jak chceš, ty sám nejlíp víš co se má ti přát, ale nám stačí že žiješ, že jseš!!! atd. atd. :-) :-)
S penězma vám to lehce nevychází, to by mě ale zajímalo, kde ti naši kluci natěračský stále dělaj chybu??:)Dyť to přece normálně není možný!:)A kdy půjdete chytat konečně ryby?Už se těším na rybářský zážitky:)Užívejte, opatrujte se. Zatím ahojda.

Anonymní řekl(a)...

Tak jestli to spravne chapu, zda se, ze uz mas zas narozeniny, drahy Miky, vsichni ti zase asi po mesici gratuluji...vzheledm k tomu, ze moje narozeniny (ktere jsem narozdil od tebe v te dobe skutecne mela:) jsi drze anuloval, k dalsi, asi 5. gratulaci ke stale temtyz narozeninam se nesnizim...:) (jak vidis, stale mi to lezi v zaludku:))) Na fotky jsem se koukala uz driv, k precteni par prispevku se dostala az dnes...a uz se sem asi zase jen tak nepodivam, hodka a pul je v pr.eli s diplomka stale jen v prve puli, druha v nedohlednu. Kazdopadne moc vtipne, to bych ani od inzinyru a skorojudru necekala:))) a krasna priroda, nadhera, tise a urputne zavidim...mejte se. Iva