středa 2. července 2008

Tak dneska jen tak o ničem...

Ahoj milí čtenáři,
dneska opravdu jen krátce... ale dneska fakt opravdu :) V práci normálka, večeře tentokrát výborná, kola bez problémů, žádný trapasy ani průsery... čili jediná důležitá, zásadní a podstatná věc z dnešního dne je ta, že možná brzo konečně zanecháme natěračství a přesedláme na lépe placené mytí jachet :) zítra budeme vědět víc.
Jinak abysme zatim shrnuli dosavadní pobyt, tak se tady prostě (ač si někdy z příspěvků můžete možná myslet něco jinýho) máme výborně :) Je tady nádherně, máme bydlení, práci (časem možná budeme mít lepší) máme co jíst, známe tady už pár lidí, orientujeme se ve městě (lehce) no a hlavně si užíváme jak to jen jde... To musí být přeci každýmu jasný, že my se prostě neztratíme :)
Toť teda pro dnešek vše a my jdeme spinkat :)
Zítra zase napíšeme víc - dneska to bylo víceméně jenom proto, abysme zachovali každodenní příspěvkovou povinnost :)
A vůbec... vy taky píšete málo :)
Mějte se :)

6 komentářů:

Barča řekl(a)...

Hlásíme, že konečně jsme tu a posíláme Vám veselý pozdrav:-)Každý den si Vaše vtipné příspěvky čteme v nemocnici...Štěpina už třikrát denně cvičí a chystá se na ten slíbený říjnový klus;-)tak pořádně udržujte fyzičku, pracanti:) Holky z Tábora

Anonymní řekl(a)...

Nazdar chlapi,

u kompu je chvili volno, tak jsem si sem zase zajel:-). Kdyz se nic zvlastniho nestalo, tak co kdybys miky konecne napsal o tom tvym zazitku na kolotoci?:-) Jinak sprosty slova jsou vetsinou prvni, co se navzajem cizinci uci (casto treba i nevedomky). Vzpominam si jak v Americe mexikani zdravili cesky holky "Polib mi pr...", "Vykur mi c..." a podobne, protoze jim nekdo rekl, ze to je cesky pozdrav:-)).
Tak zatim zdar.Barty
P.S. Nejak nefunguje prihlaseni na ten slavnej google blogger

Anonymní řekl(a)...

Dia :-)
Tak jsme to přečetli (nahlas, protože je Sísa nemocná)jedním dechem a moc se nám to líbí a držíme palce ať jsou z Vás brzy myči jachet! Těšíme se na další příspěvky.

blondynanacestach řekl(a)...

nazdarek....
tak drzim palce at vam vyjde neco lepsiho a uz se toho otravnyho cinaka zbavite:)..ja ted lezim doma s anginou (klika, ze od cervence uz se nemocenska za prvni 3 dny nemoci vyplaci:)...tak jsem si udelala arabeli maraton (vid, miki:), ale bohuzel mi chybi posledni (dil, dva?)takze jsem skocila vyrizena s bolesti oci a nas.....ze jsem tuto vyzvu nemohla zdolat:(
ps:segra vas zdravi
tak zatim adios

monča řekl(a)...

Ahojda,
no jo, to jsem přesně chtěla napsat já, ale Martin byl rychlejší. Nastartoval postel a přijel ke kompu rychlejc než já jsem tam došla :) Myslím teda ten zážitek z kolotoče, že bys nám o tom už mohl povyprávět, Miky :-)A kdy máte další hodiny češtiny? Určitě jste neprobrali všechno:)No tu práci mytí jachet bych vám moc přála, tak se těšíme na příspěvek, jak to dopadlo :-) Opatrujte se, zatím čao.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj :) zdravim uspesnych natieracov a perspektivne i umyvacov :)i ked sa prejavujem az teraz, vsetky clanky som citala uz od prvych dni :) dokonca clanok o vasich kolech vo mne na chvilu vyvolal depresi, zie tie nase su bez zavady a tudiz tak NUDNE, ze by sa o nich ziadny prispevok nedal napisat..;) tak sa majte zatial pekne a davajte si pozor na seba...jo a v srpnu jedeme na Otavu - je docela pravdepodobne, ze budete v tom case v Kanade, takze: "nehces jet taky, Miky?" :) baruna